
Нийслэлийн иргэдийн хөл дүүжлэх унаа болох нийтийн тээвэртэй холбоотой эерэг, сөрөг мэдээлэл их гардаг.
Хамгийн сүүлд гэхэд автобусны тасалбар 500 төгрөг болсонтой холбоотой мэдээлэл байсан ч үүнтэй зэрэгцэн “Үнэ нэмэгдсэн ч автобусны үйлчилгээ дээшилсэнгүй” гэх зүйлийг ярих болсон.
Харин иргэд энэ мэт нийтийн тээвэртэй холбоотой санал хүсэлт, гомдлыг тус газрын 326352, 323176 утсанд шууд холбогдон өгдөг. Тэгвэл иргэд дээрх утсанд холбогдож гомдол, санал хүсэлтээ өгдөг эсэхийг тодрууллаа.

Сүхбаатар дүүргийн иргэн Б.Цогоо: Нэг удаа залгасан ч утсаа аваагүй
-Нийтийн тээврийн үйлчилгээ сайжирсан зүйл байхгүй үнээ нэмэхгүй бол болохгүй нь гэсээр байгаад нэмсэн ч өнөөдөр байдал дээрдсэн юм алга. Гэсэн хэрнээ орой болохоор микро автобус нь аманд орсон үнээ хэлж иргэдийг даапаалж байна. Энэ бүхнийг харин Нийтийн тээврийн газар анхаарч ажиллах цаг болжээ. Үүнээс гадна том оврын автобусны жолооч, кондукторын харилцаа их тааруу. Уур уцаартай, огцом зогсолт хийнэ. Үүнээс болж хүн унаж, бэртэх зэрэг зүйл гарч л байсан.
Түүнчлэн автобусны буудал дээр микро зогсчихоод том автобусаа буудал руу оруулахгүй байх нь арай дэндэж байна. Гэтэл зорчигчид нь хаа хол зогсч байгаа автобусны хойноос гүйж, эсвэл хоёрдугаар эгнээнд зогсч байхад нь сууж байна. Энэ бүхнийг л анхаарч ажилламаар байна. Миний хувьд нийтийн тээврийн утас руу нэг удаа л залгасан ч утсаа аваагүй. Түүнээс хойш хандаж үзээгүй ээ.

Сонгинохайрхан дүүргийн иргэн Ж.Нямдорж: 20.00 цагаас хойш визагаар үйлчлэхгүй гэдэг
-Нийтийн тээврийн холбогдох утсанд хандах бодолтой байгаа. Зөрчил дутагдлыг нь хэлэхгүй болохоор бүр муухай аашилж, загнаж байна. Оюутнуудтай нийтийн тээврийн кондуктор их муухай харьцдаг. Миний хувьд 46 номерын автобусанд ихэвчлэн суудаг.
Оронгуут тэг ингэ гэх мэтээр хойшоо урагшаа яв гэнэ. Явахгүй бол түлхэнэ. Энэ мэт үзэгдэл оюутнуудад өдөр бүр тохиолддог гэхэд болно. Гэтэл саяхан үнээ нэмсэн. Ингэлээ гээд тэдний үйлчилгээнд сайжирсан зүйл алга. Автобус хоорондын зай ч их. 20-30 минут хүлээх бол энүүхэнд. Орой болохоор бүр их хүлээлгэнэ. Тэгсэн хэрнээ 20.00 цагаас хойш нийтийн тээвэрт суухаар визагаар үйлчлэхгүй гэдэг. Мөнгөө төл гэх үзэгдэл маш их байна.

Сүхбаатар дүүргийн иргэн н.Дэнсмаа: Нийтийн тээврийн утас руу залгаж үзээгүй
-Юм бүхнийг муулбал сайн зүйл байхгүй шүү дээ. Өнөөдөр хотын нэг захаас нөгөө зах хүрэхэд 500 төгрөгөөр явж байна гэдэг боломжийн гэж хэлмээр байна. Яах вэ үйлчилгээ харилцаан дээр асуудал байдаг л байх. Өдөр бүр олон ааш авиртай хүнд үйлчилж байгаа хүмүүсийг нэг талаас ойлгох хэрэгтэй.
Иргэд ч гэсэн олон нийтийн тээвэрээр үйлчлүүлж байгаа учраас соёлтой байх нь чухал. Эмээ нь ийм л бодолтой явдаг. Нийтийн тээврийн автобус бүхэнд санал хүсэлт авах утас гэж байдаг юм билээ. Үнэхээр болохгүй бол тэр утас руу нь холбогдох л байх. Одоогоор холбогдож үзээгүй байна.

Баянзүрх дүүргийн иргэн Ш.Тэгшээ: Үнээ нэмээд байвал хүндхэн л болох нь
-Өндөр настай, оюутнууд тусгай үнэмлэхээр үйлчлүүлнэ. Гэтэл 40 гарсан хүнд нийтийн тээврийн үнийн өсөлт хүнд тусч байна. Бидний насны иргэд ажил хийх гэхээр олдохгүй, хүнд асуудалтай тулдаг. Гэтэл хөл залгуулах ганц унаа нь үнээ нэмээд байвал хүндхэн л болох нь. Миний хувьд яг одоо хоёр буудал газар алхаад явж байна. Кондуктораас хоёр буудал сууя гэж гуйсан ч зөвшөөрөөгүй болохоор яах аргагүй л алхаж явна.
Энэ мэт хүндрэлтэй асуудал их шүү дээ. Үүнээс гадна оройн 20.00 цаг өнгөрөхөөр л хүүхдүүдээс мөнгө нэхэх, бага оврын автобус нь үнээ нэмэх гэх мэт асуудал их байна. Үүнийг л анхаарч үзмээр байна гэдгийг танай сониноор дамжуулж хэлмээр байна. Яагаад гэхээр нийтийн тээврийн утсанд холбогдож үзээгүй учраас л үүнийг хэлж байгаа юм.

Чингэлтэй дүүргийн иргэн Д.Цэрэнсодном: Сайхан үйлчилгээтэй юм шиг санагддаг
-Миний хувьд нийтийн тээврээр нэг их үйлчлүүлээд байдаггүй. Хаа нэг том автобусанд сууна. Тухайн үед гайгүй сайхан үйлчилгээтэй л юм шиг санагддаг. Түүнээс биш өдөр бүр суугаад байвал сайн мууг нь мэдрэх л байх. Жижиг микронд суух дургүй. Учир нь тэд нэг буудал дээр удаан зогсоно, хурд хэтрүүлнэ, олон хүн чихэх гэх мэт хүндрэл их байдаг. Тийм болохоор л том оврын автобусаар үйлчүүлдэг. Саяхан автобус үнээ нэмсэн гэсэн ч энэ өсөлтийг нэг ихэд үзэхгүй байгаа.

Баянзүрх дүүргийн иргэн Т.Пүрэвдорж: Хандсан ч тоодоггүй юм шиг байна билээ
-Нийтийн тээврийн утсанд хандаж үзээгүй ээ. Хандсан ч тоодоггүй юм шиг байна билээ. Манай хамаатан тийм зүйл хэлсэн. Энэ олон нийтийн тээвэрт сайн гэхээсээ илүү муу үйлчилгээ үзүүлэгчид олон байна. Зарим нь цагтаа амжихгүй нь гэдэг юм уу яадаг юм уралдана. Хурд хэтрүүлж явснаа гэнэт тормс гишгэх жишээний. Үүнээс болж хүн бэртвэл яана. Үүнийг хэлэхээр урьдаас уурлаж загнаж, янз бүрийн хараал хэлнэ.
Ер нь нийтийн тээрвийн кондуктор бол гайгүй шүү дээ. Жолооч нар нь л хүнийг хурдан буу гэх мэтээр загнах, бууж амжаагүй байхад хөдлөх гэх мэт дутагдал их. Түүнчлэн микро автобусны үйлчилгээ үнэхээр муу байна. Оройн 20 цаг хүрсэн үү үгүй юу 1000-1500 төгрөг нэхнэ. Үүнийг нийтийн тээврийн газар үнэхээр мэдэхгүй байна уу. Эсвэл мэдсэн ч мэдэхгүй царайлж байна уу гэдгийг мэдэхгүй юм. Тийм болохоор нэг талаас нь үүнийг цэгцэлж өгөөч ээ гэж хэлмээр байна.

Баянгол дүүргийн иргэн Б.Амартүвшин: Асуудлыг шийдвэрлэдэг гэхэд эргэлздэг
-Нийтийн тээврээр үйлчлүүлж байгаа оюутнуудын хувьд тэдний нүдэнд орсон хог мэт л харагддаг байх. Автобусанд ороод цүнхнээсээ визагаа гаргах хооронд л “Мөнгө өгөх гэж байгаа юм шиг ямар удаан юм” гэх мэтээр загнаж, хурдан урагшаа явж гэж түлхэнэ.
Тэгээд хүн нь багтахгүй бол гэнэт хүчтэй тормос гишгэнэ. Оюутан хүн, тэгээд нийтийн тээврээр үйлчлүүдэг болохоор сайн мууг нь байнга л мэдэрч байдаг. Автобус бүрт нийтийн тээвэртэй холбоотой саналаа энэ утас руу гэх зүйл байдаг. Ганц нэг залгахаар утсаа авахгүй юм билээ. Ер нь нийтийн тээвэртэй холбоотой асуудлаар хандсан ч шийдвэрлэдэг гэхэд эргэлздэг.

Сүхбаатар дүүргийн иргэн Д.Ганбат: Жолоо барих үедээ утсаар ярьж, тамхи татдаг
-Холбогдох утсанд хандаж үзээгүй. Гэхдээ би байнга л нийтийн тээврээр үйлчлүүлдэг. Үйлчилгээний хувьд сайн муу тал нь тэнцүү юм болов уу. Энэ олон хүнд үйлчилж байгаа юм чинь үйлчилгээгээ сайжруулах нь мэдээж.
Гэтэл үнээ нэмэхгүй бол бид явж чадахгүй гэх мэтээр боомилж, дураараа аашилж байгааг ойлгохгүй байна. Өөрт ногдсон эрх үүргээ сайн биелүүлж байж л үйлчилгээ сайжирна. Автобус бүрт жолооч бүхээгтээ тамхи татаж болохгүй, утсаар ярьж болохгүй гэх журамыг наасан харагддаг ч энэ нь эсэргээрээ л хэрэгжээд байна. Тийм болохоор нийтийн тээвэр эрхлэгч аж ахуй нэгжүүд үүнийг анхаараач ээ.
Хэвлэл мэдээллийн байгууллагууд (Телевиз, Радио, Social болон Вэб хуудаснууд) манай мэдээллийг аливаа хэлбэрээр бүрэн ба хэсэгчлэн авч ашиглах хориотой ба зөвхөн зөвшилцсөн тохиолдолд эх сурвалжийг (ikon.mn) дурдах замаар ашиглах ёстойг анхаарна уу!