Bogd Vista Business Apartment Бизнес зэрэглэлийн орон сууц нь Улаанбаатар хотын шинэ суурьшлын бүс болох Хан-Уул дүүргийн 24-р хорооны нутаг дэвсгэр буюу бидний сайн мэдэхээр Яармагт байрлалтай бөгөөд нийт 16 давхар бүхий 4 блок 600 айлын бизнес зэрэглэлийн орон сууцны хороолол шинээр ашиглалтад удахгүй орох гэж байна.
Bogd Vista Бизнес зэрэглэлийн орон сууц нь энэ 2 сарын 15, 16-ны өдрүүд мөн 22, 23-ны өдрүүдэд “Бэлэгтэй нээлттэй өдөрлөг” явагдах бөгөөд та бүхэн хүрэлцэн ирж барилгын явцтай танилцан, хамтран ажиллагч банкны зээлийн эдийн засагчаар зээлээ судлуулж шууд гэрээ хийх мөн 20% - 100% -ийн төлөлт хийн гэрээ хийсэн тохиолдолд танд зориулсан маш том бэлгүүдийг өгөх тул та бүхнийг хүрэлцэн ирэхийг урьж байна.
Өдөрлөг болох газар: Bogd Vista төслийн яг баруун талд байрлалтай Борлуулалтын албаны оффист
Өдөрлөгт ирснээр:
𝟐𝟎% Урьдчилгаа төлөөд байраа захиалах
𝟑𝟎% - 𝟒𝟎 % Урьдчилгаа төлөөд байраа захиалаад дээр нь цахилгаан бараа бэлэгт авах
𝟓𝟎% - 𝟔𝟎% Урьдчилгаа төлөөд 2 өрөө байр захиалсан тохиолдолд Үүдний тавилга хийлгүүлэх эрх бэлэгт авах, 3 өрөө байр захиалсан тохиолдолд Гал тогооны тавилга хийлгүүлэх эрх бэлэгт авах
𝟖𝟎% - 𝟏𝟎𝟎% Урьдчилгаа төлөөд 2 өрөө байр захиалсан тохиолдолд Үүдний тавилга мөн Гал тогооны тавилга хийлгүүлэх эрх бэлэгт авах, 3 өрөө байр захиалсан тохиолдолд Дулаан зогсоол үнэгүй бэлэгт авах эрхийг танд бэлэглэх болно.
Өдөрлөгийн үеэр:
BOGD VISTA BUSINESS APARTMENT Бизнес зэрэглэлийн орон сууц нь
Bogd Vista төслийн нэгдүгээр ээлж 3 сард, хоёрдугаар ээлж 6 сард ашиглалтад орох бөгөөд байраа эрт захиалаад илүү хямдаар байртай болох боломж танд үүсэж байгаа тул энэхүү өдөрлөгт таныг оролцохыг санал болгож байна.
Bogd Vista Business Apartment -н өрөөний сонголтууд:
Төлбөрийн нөхцөл:
Борлуулалтын алба: 7272-1166
Facebook page: www.facebook.com/BogdVista
Өдөрлөг болох хугацаа: Энэхүү өдөрлөг нь 2 сарын амралтын бүх өдөр болох бөгөөд 2025 оны 2 сарын 15-16, 22-23-ны өдрүүд 10:00 - 18:00 цагийн хооронд болох болно.
Өдөрлөг болох газар: Bogd Vista төслийн яг баруун талд байрлалтай Борлуулалтын албаны оффист