2024 оны 09 сарын 24-ний өдөр
Тендерийн нэр: “Апу Дэйри Сүүний үйлдвэрийн өргөтгөл” төсөл Авдар угаах хэсгийн барилга угсралт болон заслын ажил
Тендерийн дугаар: APUDE-06/2024
Тендерийн материал олгох хугацаа: 2024 оны 09-р сарын 27-ны 17:00 цаг.
Тендер хүлээж авах хугацаа: 2024 оны 10-р сарын 07-ны 16:00 цаг.
Тендер шалгаруулалтын тухай товч мэдээлэл:
ХУД-ийн 19-р хорооны нутаг дэвсгэрт байрлах АПУ Дэйри сүүний үйлдвэрийн барилгыг шинэчлэн “Апу Дэйри Сүүний үйлдвэрийн өргөтгөл” төслийг хэрэгжүүлж байгаа ба уг төслийн хүрээнд Авдар угаах хэсгийн барилга угсралт болон заслын ажлыг гүйцэтгэх гүйцэтгэгчийг сонгон шалгаруулах тендер зохион байгуулж байна. Тус барилга нь зоорьгүй 1 давхар 24,07х6,85х5,56м гэсэн хэмжээтэй цутгамал төмөр бетон суурьтай тоосгон барилга.
Апу Дэйри Сүүний үйлдвэрийн Авдар угаах хэсгийн барилга угсралт болон заслын ажил: гүйцэтгэх
Уг авдар угаах хэсгийн барилга нь үйлдвэрлэлийн зориулалттайгаар баригдсан барилгад иж бүрэн засвар болон өргөтгөл хийж авдар угаах зориулалтаар ашиглахаар зураг төсөл хийгдсэн.
Үүнд:
Тендерт оролцогч тал зураг төслийн дагуу ажлын тоо хэмжээг шалган ажил тус бүрийн зардлыг тооцож тендерийн материалыг ирүүлнэ.
Мөрдөж ажиллах норм дүрэм стандартууд:
Сонирхсон этгээд тендерийн баримт бичгийг доорх хаягт хандаж 2024 оны 09 сарын 27-ны 17.00 цагийн дотор тендерт орохоор бүртгүүлнэ.
Тендерийг 2024 оны 10 дугаар сарын 07-ны өдрийн 16.00 цагаас өмнө тендерийн баримт бичигт заасан журмаар ирүүлнэ. Тендерийг Захиалагч дотооддоо зохион байгуулах ба зөвхөн сонгогдсон ААН-тэй эргэн холбогдоно.
Сонирхсон этгээд тендерийн баримт бичиг авах болон энэхүү тендертэй холбоотой тодруулга, нэмэлт мэдээлэл авах хүсэлтийг доорх хаягаар авч болно.
ХУД-ийн 19-р хороо, Чингисийн өргөн чөлөө 33/05, АПУ Дэйри ХХК-ийн байр
Төслийн бичиг хэргийн ажилтан А.Гэрэлтуяа, утас: 99003335,
И-мэйл: gereltuyaa.a@apu.mn
Хэвлэл мэдээллийн байгууллагууд (Телевиз, Радио, Social болон Вэб хуудаснууд) манай мэдээллийг аливаа хэлбэрээр бүрэн ба хэсэгчлэн авч ашиглахдаа эх сурвалжаа (ikon.mn) заавал дурдах ёстойг анхаарна уу!