Уншиж байна ...

Гэдэс, хоол боловсруулах системийнхээ эрүүл байгаа эсэхийг мэдэх 8 шинж тэмдэг

СУРТАЛЧИЛГАА
2022 оны 8 сарын 11
Сурталчилгаа
зураг
 

1.Би пробиотик уух ёстой юу?

Пробиотикууд буюу "ашигтай бактери" нь хүний ​​эрүүл мэндэд хэрхэн сайнаар нөлөөлж чадах талаар олон тооны эмнэл зүйн судалгаанууд байдаг.

Сүүлийн 100 жилийн хугацаанд пробиотикууд нь өвчин үүсгэгч бичил биетнийг устгаж, хоол боловсруулахад тусалж, шим тэжээлийг биед шингээж, дархлааны үйл ажиллагааг сайжруулж, өтгөн хаталт, суулгалт зэрэг цочромтгой гэдэсний хам шинжийн шинж тэмдгийг бууруулах чадвартай болохыг олж мэдсэн эмнэл зүйн судалгаануудаар олж мэдсэн.

Пробиотикууд нь харшил, экземийг хянах, үтрээ, шээсний замын халдвараас урьдчилан сэргийлэх, уутны үрэвслээс урьдчилан сэргийлэх, шархлаат бүдүүн гэдэсний үрэвслийг арилгахад тусалдаг. Мөн 2-р хэлбэрийн чихрийн шижин зэрэг архаг өвчтэй хүмүүсийн эрүүл мэндийн үр дүнг сайжруулж чадна хэмээн судалгаагаар батлагджээ.

Судалгаагаар пробиотикуудийг ялангуяа шим тэжээлээр баялаг хоол хүнсээр хэрэглэвэл ашиг тустай болохыг харуулж байна. Иймд та бүхэндээ дэлхийн №1 пробиотик болох Акти-Регуларис омог агуулсан Активиа таргийг өдөр тутамдаа хэрэглэхийг санал болгож байна.

зураг
 

2. Гэдэс биед ямар үүрэг гүйцэтгэдэг вэ?

Идэж буй хоолыг задлах явцад бидний гэдэс нь эрчим хүчний үйлдвэрлэлээс эхлээд гормоны тэнцвэрт байдал, арьсны эрүүл мэнд, сэтгэцийн эрүүл мэнд, тэр ч байтугай хорт бодис, хог хаягдлыг арилгах хүртэл бидний биеийн үйл ажиллагааг дэмждэг шим тэжээлийг шингээдэг.

Үнэн хэрэгтээ дархлааны системийн 70 орчим хувь нь гэдэс дотор байрлах ашигтай бактериас шалтгаалдаг ба хоол боловсруулах тогтолцоогоо дээд зэргээр анхаарах нь бидний бие махбодод тохиолддог олон асуудлуудыг шийдвэрлэх түлхүүр болно.

Активиа тараг дотор байдаг Акти-Регуларис омог бүхий олон тэрбум пробиотик нь ходоодноос бүдүүн гэдэс хүртэл дамжин амьдрах чадвартай учраас хоол боловсруулах замыг бүхэлд нь хамарч хоол боловсруулалтыг дэмжин, гэдэсний олон асуудлуудаас сэргийлж, биед шим тэжээлийг шингээхээс гадна дархлааг сайжруулдаг.

зураг
 

3. Та өтгөнөө тогтсон хуваарийн дагуу гаргадаг уу?

Долоо хоногт гурван удаагаас өдөрт гурван удаа гээд хүн бүрийн гэдэсний өтгөнөө гаргах хугацаа өөр өөр байдаг ч эрүүл гэдэс нь ихэвчлэн хуваарийн дагуу тогтмол цагт өтгөнөө гаргадаг. Хоол хүнс нь хоол боловсруулах замаар дамжин өнгөрөхөд ерөнхийдөө 24-72 цаг зарцуулдаг.

Хэрэв танд ямар нэг хуваарь байхгүй бол энэ нь өтгөн хаталт байж магадгүй юм. Өтгөн хаталт нь шингэн алдалт, эслэг багатайгаас эхлээд бамбай булчирхайн асуудал хүртэл олон шалтгаантай байдаг ч эхлээд хоолны дэглэмээ шалгах нь хамгийн сайн арга юм. Та хангалттай хэмжээний ус ууж, хоол хүнсэндээ олон төрлийн жимс, хүнсний ногоо, пробиотикоор баялаг тараг оруулаарай.

Хэрэв та тогтмол өтгөнөө гаргадаггүй бол хэдэн долоо хоногийн өмнө ч гэсэн идсэн хоолоо гаргахгүй бариад байж магадгүй. Хог хаягдал нь байх ёстой хэмжээнээсээ илүү удаан байх нь таны биед удаан ялзарч, үнэртэй хий болон бусад эрүүл мэндийн асуудал үүсгэж болзошгүй гэсэн үг юм.

4. Боловсруулсан хоол хүнс идэх яагаад гэдсэнд муу вэ?

Боловсруулсан хоол хүнс нь ходоод гэдэсний замын салст бүрхэвчийн үрэвсэл үүсгэдэг. Таны гэдэс таны идсэн хоолыг шингэц сайтай хоол гэж хүлээн зөвшөөрөхгүй байж магадгүй бөгөөд энэ нь бидний бие эдгээр хоол хүнстэй яг л халдвартай мэт тэмцдэг үрэвслийн хариу урвалыг эхлүүлдэг. Жимс, хүнсний ногоо, боловсруулаагүй мах гэх мэт хоол хүнс хэрэглэх нь таны биед үүсэх стрессийг бууруулж чадна.

5. Антибиотик хэрэглэсний дараа гэдсэнд юу болдог вэ?

Хэрэв та саяхан антибиотик хэрэглэсэн бол дахин шинэ найз нөхөдтэй болоход нь туслах хэрэгтэй. Антибиотикууд нь лактобацилли, бифидобактер зэрэг пробиотик гэж нэрлэгддэг сайн бактерийг бүгдийг нь устгадаг.

Сонгино, сармис, спаржа буюу аспарагус, банана, буурцагт ургамал, пробиотикоор баялаг тараг зэрэг нь таны гэдсэнд байрлах сайн бактерийг тэжээж, микробиомыг дахин тарихад тусалдаг. (Жирэмслэлтээс хамгаалах эм нь таны гэдэсний орчныг мөн өөрчилж болно.)

зураг
 

6. Сэтгэлээр унаж байна уу? Энэ нь таны хоолтой холбоотой байж магадгүй юм

Таны хоол боловсруулах эрхтний үйл ажиллагаа алдагдах үед бидний бие серотонин гэх мэт нейротрансмиттерийг дутуу үйлдвэрлэдэг. (Сэротонины 95 хувь нь нарийн гэдсэнд үүсдэг.) Серотонин бага байгаа нь сэтгэлийн түгшүүр, сэтгэлийн хямрал болон бусад сэтгэцийн эрүүл мэндийн асуудалтай холбоотой.

Энэ нь эдгээр асуудалтай хүн бүрд тохиолдохгүй байж болох ч хоолны дэглэмээ цэвэршүүлснээр тархины манан, уйтгар гуниг, эрч хүчгүйг багасах болно.

7. Унтаж амрах гэдэсний эрүүл мэндэд хэрхэн нөлөөлөх вэ?

Хангалттай унтаж амрах нь кортизолын түвшнийг бууруулж, гэдэс өөрөө өөрийгөө нөхөн сэргээхэд тусалдаг. Тиймээс сайн унтаж амарч, өглөөг эрч хүчээр дүүрэн эхлүүлээрэй.

8. Хоолоо удаанаар зажилж идэх яагаад сайн байдаг вэ?

Хоолоо зажлах цаг гаргах нь хоол боловсруулах үйл явцыг хурдасгахад тусалдаг. Шүдээрээ хоол хүнсээ жижиг хэсгүүдэд хувааж, шүлсний ялгаралтыг идэвхжүүлснээр та хоол боловсруулах систем ажиллах цаг болсныг бусад бүх биедээ дохио өгдөг.

зураг
 

 

ikon.mn сайтын Редакцын бодлогын 6.1; 6.2; 6.3 –т дурдсан үндэслэлээр сэтгэгдэл бичих талбарыг хаасан болно.