Уншиж байна ...
Зураг
Зураг
ХУУЧИРСАН МЭДЭЭ: 2020/10/23-НД НИЙТЛЭГДСЭН

Юнителийн лавлах төв рүү заавал залгах шаардлагагүй болжээ

СУРТАЛЧИЛГАА
2020 оны 10 сарын 23
Сурталчилгаа

Аливаа байгууллагын зах зээлд амжилттай оршин тогтнох хамгийн чухал нэг үзүүлэлт нь хэрэглэгч билээ. Энэ ч утгаараа сүүлийн үед зарим байгууллага, бизнесийн компаниуд бүтээгдэхүүн үйлчилгээгээ хэрэглэгчдэдээ хамгийн ойр, ойлгомжтой, хялбар, түргэн шуурхай байх чиглэлд илүү анхаарч, үйл ажиллагаагаа сайжруулсаар байна.

Үүний нэг жишээ бол help.unitel.mn веб сайт юм. Энэ нь Юнител Группээс нийт хэрэглэгчдэдээ зориулж гаргасан шинэ платформ бөгөөд та уг сайт руу нэвтэрч тухайн компанийн бүх бүтээгдэхүүн үйлчилгээтэй холбоотой хүссэн мэдээлэл, заавар, зөвлөмжөө өөрөө хайж олох боломжтой юм байна. Тухайлбал, та утасны төлбөрөө яаж төлөх талаар мэдмээр байвал, уг сайтын хайлт хийх хэсэгт “төлбөр төлөх” гэж бичихэд л хамааралтай бүх мэдээлэл гараад ирнэ. Үүгээр ч зогсохгүй, хамгийн хялбараар яаж, юугаар төлөх вэ гэдгээ заавартай нь олоод мэдчихнэ. Их амар.

 

Өмнө нь бид цаг заваа хэмнэхийн тулд өөртөө хялбар байдлаар шууд л Юнителийн лавлах төв рүү залгадаг байсан бол одоо тэр цаг ард хоцорчээ. Оператор утсаа авахыг хүлээхийн оронд та түүнээс ч шуурхай Өөртөө туслах Юнителийн хөтөч help.unitel.mn сайт руу ороод л хүссэн мэдээллээ хайхад хангалттай юм байна.

Жишээ болгон танд дараах гурван заавар зөвлөмжийг хүргэж байна. Холбоос тус бүр дээр дарж нэвтэрнэ үү.

 

ikon.mn сайтын Редакцын бодлогын 6.1; 6.2; 6.3 –т дурдсан үндэслэлээр сэтгэгдэл бичих талбарыг хаасан болно.