Уншиж байна ...
Зураг
Зураг
ХУУЧИРСАН МЭДЭЭ: 2018/08/24-НД НИЙТЛЭГДСЭН

Үйлчилгээний Стандартыг байгууллагадаа хэрхэн нэвтрүүлж, бэхжүүлэх вэ?

А.Төгөлдөр, iKon.mn
2018 оны 8 сарын 24
iKon.MN
Зураг зураг

"Үйлчилгээний Стандартыг байгууллагадаа хэрхэн нэвтрүүлж, бэхжүүлэх вэ?" сэдэвт CallPro компанийн дотоод сургалтыг олон нийтэд нээлттэйгээр шууд дамжуулан хүргэж байна.

https://www.facebook.com/iKonNews/videos/281126292484331/

Сургалтыг CallPro компанийн үйл ажиллагаа хариуцсан захирал Б.Идэр-Од (UB Comedy-н гэдгээр нь та мэдэх байх) танд хүргэж байна. 

CallPro нь байгууллагын үйлчилгээ, борлуулалтыг харилцаа холбоо, IT технологийг ашиглан сайжруулах үндсэн үйл ажиллагааны чиглэлтэй бөгөөд 2014 оноос хойш 17 салбарын 400 орчим байгууллагад үйлчилгээ үзүүлдэг компани юм. 

Манай LIVE сургалтын агуулгаас дурдвал:

  1. Үйлчилгээ, борлуулалт, маркетингийн ажилтнуудын ажлын уялдаа
  2. Харилцагчдад хэрхэн эерэг сэтгэгдэл төрүүлэх вэ?
  3. Хэцүү харилцаатай хэрэглэгчидтэй хэрхэн мэргэжлийн түвшинд харилцах вэ?
  4. Утсан харилцааны ёс зүй, мэдээллийн үйлчилгээний стандартууд
  5. Харилцаа хэлбэрүүд
  6. Хэрэглэгчийн гомдлыг урьдчилан харах, сэргийлэх, барагдуулах нь
  7. Хэрэглэгчийн хүсэлт хэрэгцээг ойлгох, жигд үйлчилгээ үзүүлэх нь
  8. Компанийн эерэг хандлага, зөв харилцааг төлөвшүүлэх

Дээрх агуулгууд нь захирал, менежментээс эхлээд бүх түвшний ажиллагсдад хэрэгтэй мэдээллийг өгөх юм.

CallPro компанийн талаарх дэлгэрэнгүй мэдээллийг: www.callpro.mn болон 70007070-аас авна уу.