“Монгол наадам цогцолбор” орон нутгийн өмчит төсөвт үйлдвэрийн газрын өнөөгийн байдал, цаашдын хөгжлийн талаарх хэлэлцүүлэг өнөөдөр Хангарди ордонд боллоо.
“2015 онд “Монгол наадам цогцолбор”-ыг хөгжүүлэх зорилгоор 12,582 га газрыг Засгийн газрын тогтоолоор улсын тусгай хэрэгцээнд авсан байдаг. Энэ хүрээнд хийгдэх бүтээн байгуулалтын хэсэгчилсэн төлөвлөгөөг нийслэл боловсруулж, Засгийн газар баталсан юм.
Гэвч Засгийн газрын тогтоолоор тусгай хэрэгцээнд авахдаа тухайн орон нутгийн саналыг аваагүйгээс болж, давхардуулан газар олгосон зөрчил зэргийн газрын маргаан үүссэн. Уг маргаан үндсэндээ гурван жил үргэлжилсэн юм. Үүнийг нийслэл, аймгийн түвшинд шийдвэрлэхээр ажлын хэсэг гарч 15 удаа хуралдаад, тухайн орон нутгийн удирдлагуудтай тохиролцож эцсийн байдлаар газрын асуудлаа шийдсэн. Ингээд ИТХ-аар орж батлуулж, БХБЯ-аар дамжуулан Засгийн газрын тогтоолын нэмэлт өөрчлөлтийг хийх гэж байгаа" гэдгийг "Монгол наадам цогцолбор" ОНӨТҮГ-ын дарга Д.Хатанбаатар хэлэлцүүлгийн үеэр онцлов.
Цогцолборын бүтээн байгуулалтын тухайд:
Монгол наадам цогцолбор ОНӨТҮГ-ын дарга Д.Хатанбаатар “Цаашид “Монгол наадам цогцолбор” эрийн гурван наадам, Монголын соёл урлаг, спортын томоохон төв болно гэж тооцоод үйл ажиллагаагаа эхлүүлэн ерөнхий төлөвлөгөөний тодотголыг хийгээд, батлах шатандаа явж байна. Мөн аялал жуулчлалыг дагасан олон том томоохон төсөл хөтөлбөрийг хэрэгжүүлэхээр ерөнхий төлөвлөгөөндөө оруулсан байгаа.
Бүтээн байгуулалтын ажлууд санхүүгийн асуудлаас болоод орхигдсон. Хэрвээ энэ санхүүгийн асуудлаа төр, хувийн хэвшилтэйгээ хамтраад шийдэж чадвал 2030 онд бид Ази төдийгүй олон улсын чанартай тэмцээн, уралдааныг зохион байгуулах бүрэн боломжтой болно.
Түүнчлэн Цэнгэлдэх хүрээлэнгийн асуудал нь манай тодотголд багтсан явж байгаа бөгөөд бие даасан дэд бүтэцтэйгээр бид цэнгэлдэх хүрээлэнгээ байгуулна гэж төлөвлөсөн. Одоо дэд бүтцийн асуудал шийдэгдчихвэл бие даасан барилга байгууламжийн асуудал яригдана. Сүүлийн гурав, дөрвөн жилийн хугацаанд бодитой хөрөнгө оруулалт ороогүй. Анх байгуулахдаа 20 гаруй тэрбум төгрөгийн хөрөнгө оруулалт орсон бөгөөд 61-н гарам, эко автобус, авто зам, машины зогсоол гээд тоймтой хэдэн зүйл дээр зарцуулагдсан.
Одоо томоохон бүтээн байгуулалт эхэлчихвэл Улаанбаатар хотыг дагасан дагуул хот болох бүрэн боломжтой. Тусгай хэрэгцээний газар нь зөвхөн бүтээн байгуулалтад зориулагдан төлөвлөгөөнийхөө дагуу ашиглагддагаараа онцлогтой” гэв.