Цар тахлын улмаас өнгөрсөн онд манай улс аялал жуулчлалын салбараас 1.6 их наяд төгрөгийн цэвэр алдагдал хүлээсэн.
Гэхдээ хонгилын үзүүрт гэрэл асаж, вакцинжуулалтын нөлөөгөөр дэлхийн аялал жуулчлалын салбар урагшлах араандаа орсон тул цаашид тэг зогсолт хийсэн салбараа хэрхэн аврах вэ гэдэг нь чухал асуудал болсныг Монголын аялал жуулчлалын холбооны ерөнхийлөгч Д.Гантөмөр “Tourism Forum Mongolia 2021” арга хэмжээний нээлтийн үеэр хэллээ.
БОАЖЯ, Монголын үндэсний худалдаа аж үйлдвэрийн танхим, Монголын аялал жуулчлалын холбоо хамтран “Шинэ хэвийн байдал - Аялал жуулчлалыг сэргээх стратеги’’ уриан дор зохион байгуулж буй уг цахим арга хэмжээнд төр, хувийн хэвшлийн салбарын төлөөллүүд оролцон цаашид авах арга хэмжээний шийдлийг олохоор хэлэлцэж буйгаараа онцлог болж байна.
Арга хэмжээний эхний үндсэн илтгэлийг "Аялал жуулчлалын маркетингийн чиглэл, чиг хандлага, бүтээлч арга хэлбэрүүд” сэдвээр МҮХАҮТ-ын аялал жуулчлалын зөвлөлийн дарга Б.Барсболд илтгэл тавьсан юм. Түүний илтгэлээс онцлох санааг хүргэж байна.
Энэ үеэр ГХЯ-ны Гадаад сурталчилгаа, соёлын харилцааны газрын дэд захирал Д.Булган "Сурталчилгаа олон нийттэй харилцах бодлогод энэ бүхнийг тусгасан. Өнгөрсөн хугацаанд ГХЯ-наас хоёр том хөтөлбөрийг буюу "Дэлхийн Монголчууд", "Гадаад сурталчилгаа"-ны хөтөлбөрүүдийг 2016-2020 онд хэрэгжүүлсэн. Гадаад сурталчилгааны хөтөлбөрөө цаашид хоёр цогц арга хэмжээ болгож, 2021-2024 онд хэрэгжүүлнэ. Холбогдох төрийн болон төрийн бус байгууллагыг оролцуулан зөвлөл байгуулна. Энэхүү цогц арга хэмжээнд нэг цонхоор сурталчлах асуудал тусаж байгаа" гэдгийг хэллээ.