Индэр    
2020 оны 2 сарын 28
Зураг
Технологи, бизнесийн сэдвийг хялбар, сонирхолтой хэлбэрээр танилцуулна

ВИДЕО: Олон улсын контентын зах зээлд бид хэрхэн өрсөлдөх вэ?

Технологийн компаниуд платформуудаараа өрсөлддөг байсан цаг ард үлдэж, контент буюу агуулгаараа өрсөлддөг үе ирсэн талаар өмнөх бичлэгээрээ үзүүлсэн билээ. 

Тэгвэл энэ удаа олон улсын контентын зах зээл рүү хэрхэн орох аргын талаар танилцуулъя.

Видео:

Дээрх бичлэгээс бид хамгийн түрүүнд юу ойлгох ёстой вэ?

  1. Одоогийн байдлаар контентын зах зээлд хөл тавьж буй дэлхийн 10 гаруй томоохон компани бий. Тус компаниуд 245 тэрбум долларыг 700 тэрбум долларын зах зээл болгож өсгөх сонирхолтой байна. 
     
  2. Original Content 2013 онд гарсны дараагаар Content i18n буюу Глобал контентын зах зээл хүчээ авч эхэлсэн.
     
  3. Streaming өсөлт нь Азид хамгийн өндөр өсөлттэй байгаа ба Америкийн компаниудын 52 хувь нь, Солонгосын компаниудын 38 хувь нь streaming арга хэрэглэж байна.
     
  4. Солонгос киноны нэг ангийг хийхэд ойролцоогоор 400-500 мянган доллар зарцуулдаг. Гэтэл 2018 онд гарсан "Mr. Sunshine" кинонд 43 сая доллар зарцуулжээ. Үүнээс 30 сая долларыг нь NETFLIX-д төлсөн байдаг. Өөрөөр хэлбэл, NETFLIX орж ирснээр БНСУ-ын контент маркетингийн үнэ гурав дахин өссөн явдал болсон. Үүнийг дагаад жүжигчид, бүтээлийн агуулгынх нь үнэ ч өсөж, контент нь NETFLIX –ээр дамжин Азийн зах зээл дээр гарах боломж бүрдсэн хэрэг. БНСУ-ын кино урлагийн салбар энэ замаар сүүлийн жилүүдэд маркетингаа хөгжүүлж байна.
     
  5. Монгол Улсад буй тус зах зээлийг сонирхогчид Apply, NETFLIX-тай харилцаагаа сайжруулж, киног нь хийх глобал контентын зах зээлийн орон зай дутагдаж байна. \БНСУ-ын Naver, Kakao зэрэг технологийн компаниуд өөрсдийн контентуудыг хийж контентынхаа үнийг өсгөх маркетингийг хайж эхэлсэн\
     
  6. Монголд streaming хийж буй газрууд контентыг дэмжиж, хөрөнгө оруулан глобал контентын зах зээл рүү гарах хэрэгтэй.