Индэр    
2020 оны 2 сарын 21
Зураг
Технологи, бизнесийн сэдвийг хялбар, сонирхолтой хэлбэрээр танилцуулна

Контентын дайн

Дэлхийн томоохон технологийн компаниуд платформуудаараа өрсөлддөг байсан цаг ард үлдэж, контент буюу агуулгаараа өрсөлддөг үе иржээ. 

Видео: Контентын дайн гарах болсон шалтгаан 

Дээрх бичлэгээс бид хамгийн түрүүнд юу ойлгох ёстой вэ?

  1. Томоохон компаниуд Streaming зах зээлээс контентын зах зээл рүү хөрвөсөн шалтгаан нь бүгд платформ руу шуурдаг болсонтой холбоотой байна. Иймд ижил платформтой компаниуд контентуудаа хувааж авсан юм. Энэ нь контентоороо өрсөлдөхөөс өөр аргагүй байдалд хүргэсэн хэрэг. Тухайлбал, NETFLIX, HBO, Hulu, Prime video, Sling контентуудаа хуваан авсан ч эдгээр дотроос NETFLIX нь Original content болж өөрчлөгдсөн тул бусад нь ч мөн адил уг өрсөлдөөнд орж эхэлсээр буй. 
     
  2.  Global video streaming market буюу дэлхийн видео урсгалын зах зээл 2018 онд 245.3 тэрбум доллар байсан бол 2024 онд 688.7 тэрбум доллар болох буюу 19.1%-ийн өсөлттэй байх тооцоо гарчээ. Өөрөөр хэлбэл, ийм хэмжээний өндөр дүнтэй зах зээл рүү ямар ч том тоглогч орохоос өөр аргагүй болсныг илтгэнэ.  
     
  3. Дэлхийн контентын зах зээлд 2019 оны арваннэгдүгээр сараас хойш Аpple (1 их наяд 140 тэрбум доллар), Walt Disney (250 тэрбум доллар), Amazon (874 тэрбум доллар), Netflix (120 тэрбум доллар) зэрэг томоохон компаниуд ороод байна. Энэ нь тус зах зээлийн цар хүрээг тодорхойлж байна.