Монгол шар айраг дэлхийн тавцанд: “Алтан Говь” шар айраг БНСУ-ын E-Mart 24 сүлжээнд худалдаалагдаж эхэллээ

СУРТАЛЧИЛГАА
2025 оны 5 сарын 28
Сурталчилгаа
Зураг зураг

Монголын шингэн хүнсний үйлдвэрлэлд дахин нэг шинэ түүх бичигдлээ. АПУ ХК-ийн нэр хүндтэй, дээд зэрэглэлийн шар айргийн брэнд “Алтан Говь” нь 2025 оны 5-р сарын 1-ний өдрөөс эхлэн БНСУ-ын E-Mart 24 сүлжээ дэлгүүрүүдэд албан ёсоор худалдаалагдаж эхэлсэн нь Монгол Улсын гадаад худалдаа, үндэсний брэнд экспортын хувьд томоохон амжилт боллоо.

Энэхүү үйл явдал нь зөвхөн нэг бүтээгдэхүүний экспортын тухай бус, харин Монголын шингэн хүнсний салбар гадаад зах зээлд хэрхэн өрсөлдөх чадвартай болж буйг, үндэсний үйлдвэрлэл дэлхийн жишигт хүрч буйг илтгэсэн стратегийн чухал алхам юм.

зураг
 

E-Mart 24 сүлжээ нь БНСУ-ын томоохон жижиглэнгийн худалдааны тоглогч бөгөөд тус улс даяар 8,000 гаруй салбартай, өдөр тутмын хэрэглээг хангах 24 цагийн дэлгүүрийн сүлжээ юм. “Алтан Говь” шар айраг нь тус сүлжээнд албан ёсоор борлуулагдаж эхэлснээр Монголын дээд зэрэглэлийн шар айраг ийнхүү дэлхийн зах зээлд бие даасан байр суурь эзэлж эхэлж байна. “Алтан Говь” брэндийн гадаад худалдааны замнал зөвхөн энэ мөчөөс эхэлсэнгүй. 2022 оны 6-р сараас эхлэн, тус брэнд нь БНСУ-ын хамгийн том сүлжээ дэлгүүр болох GS25-ийн 13,000 гаруй салбарт тогтмол худалдаалагдаж байгаа нь түүний чанар, хэрэглэгчийн итгэлийг хүлээсэн чухал нотолгоо юм.

Монгол Улс уламжлалт мал аж ахуй, уул уурхайгаас гадна хүнсний үйлдвэрлэл, боловсруулсан бүтээгдэхүүний экспортыг нэмэгдүүлэх стратеги баримталж буй. Үүний хүрээнд “Алтан Говь” брэндийн гадаад зах зээлд гарахдаа зөвхөн бүтээгдэхүүнээ экспортлохоос гадна, тухайн орны соёлд нийцсэн брэндинг, хэрэглэгчтэй харилцах сувгууд, сурталчилгаа, хамтын ажиллагааны бодлогоор өрсөлдөж байгааг онцлох нь зүйтэй.

зураг
 

“Алтан Говь” нь Монгол орны уур амьсгал, байгалийн гаралтай түүхий эд, уламжлал, шинэ технологийн нэгдлээр бүтээгдсэн бүтээгдэхүүн бөгөөд өөрийн өвөрмөц амт, гүн утга агуулгатай нэршлээрээ дэлхийн хэрэглэгчдийн сонирхлыг татаж байна. Брэндийн нэр нь Торгоны замын түүхэн өв, Монголын өргөн уудам говийг илэрхийлдэг бөгөөд энэ нь тус бүтээгдэхүүнийг соёлын талаас нь ч тодотгоход тусалж байна.

E-Mart 24, GS25 зэрэг дэлхийн зэрэглэлийн сүлжээнд амжилттай байр суурь эзэлснээр АПУ ХК нь гадаад зах зээлд эргэлт буцалтгүй орсон үндэсний үйлдвэрлэгч болж байна. Энэ амжилт нь:

  • Гадаад худалдааны бодлого, бүтээгдэхүүн төрөлжүүлэлт
  • Боловсруулсан хүнсний экспортын нэмүү өртөг
  • Үндэсний брэндийн олон улсын өрсөлдөх чадвар

гэх зэрэг голлох асуудлуудад шинэ жишиг тогтоож буй хэрэг юм.

зураг
 

Цаашид АПУ ХК нь Зүүн Азийн орнууд болон Европын зарим зах зээлд нэвтрэх зорилготой байгаа бөгөөд энэ нь Монголын хүнсний экспортын цар хүрээ, чанарын баталгааг улам бататгаж өгөх хүлээлттэй байна.

Өнөөдөр дэлхийн хэрэглэгчид бүтээгдэхүүн сонгохдоо зөвхөн амт, чанараас гадна брэндийн түүх, үнэ цэнэ, соёлыг чухалчилж байна. “Алтан Говь” шар айраг ийнхүү олон улсын хэрэглэгчдийн өдөр тутмын амьдралд нэвтэрч, Монголын үндэсний үйлдвэрлэлийн хөгжил, гадаад худалдааны шинэ үеийг нээж өгч байна.

 

ikon.mn сайтын Редакцын бодлогын 6.1; 6.2; 6.3 –т дурдсан үндэслэлээр сэтгэгдэл бичих талбарыг хаасан болно.