Уншиж байна ...
ХУУЧИРСАН МЭДЭЭ: 2016/06/13-НД НИЙТЛЭГДСЭН

BAJA уралдаан шинэ ТҮВШИНД

WWW.CARDOCTOR.MN
2016 оны 6 сарын 13
Cardoctor
Зураг зураг

4 дугуйн хөтлөгч систем бол оффроад уралдааны амин зүрх нь байсаар ирсэн. Гэхдээ л цөлийн Baja 1,000 уралдааны ялагч нь хойд дугуйн хөтлөгчтэй загвараар олон түрүүг авсан.

Учир юу вэ гэвэл 4WD систем урт явалттай тэнхлэг дээр тохирдоггүйд байсан юм. Тэгвэл одоо тоглоом өөрчлөгдөх гэж байна... тэд дөнгөж эхэлж байна!

40 жилийн өмнө Баха уралдааны LEGEND болох Rod Hall 4WD машинаараа түрүүг авдаг байлаа. Түүний урд тэнхлэг нь тухайн үедээ хамаарах тэнхлэгтэй байсан юм. Харин явцын хөгжлийн шатанд хамаарах тэнхлэг нь урт явалтгүй байсан тул ашиглагдах боломжгүй болж ичээндээ орсон юм. Харин одоо! дүрэм, тоглолт өөрчлөгдөх гэж байна!

2 дугуйн хөтлөгч нь элсэн уралдаанд мэдээж эвдрэл багатай, найдвартай ажиллагаатай. Тэгвэл шинэчлэгдэж, түүнд зориулагдан зохион бүтээгдсэн 4WD систем нь түүнтэй ижилхэн, элсэн дээр урт тэнхлэгийн явалттай хэвээр байж чадах бөгөөд өндөр хурданд найдвартай ажиллагаатай байж чадах болсон байна. 

 

RPM Off-Road багийн тамирчин Justin Matney - өөрийн цоо шинэ уралдааны загварыг рам бүтээгч эксперт Geiser Brothers-тэй хамтран бүтээлээ. Үр дүнд нь дээрх өндөр боломж бүхий уралдааны загварыг бүтээж чадлаа!

 

Түүний 4 дугуйн хөтлөгчтэй шинэ загвар нь 2,838 кг жинтэй, үл хамаарах 60 см явалттай урд тэнхлэгтэй аж. Та дээрх видеог үзээд хэрхэн өөр болсныг нь мэдсэн байх.

2 дугуйн хөтлөгчтэй ижилхэн бүх зүйлсийг гараар бүтээсэн бөгөөд компьютерийн удирдлагаар бүх зүйлсийг хянан, зохицуулж байх аж. Хүчирхэг V8 хөдөлгүүрийн туслалцаатай 230 км/ц хурдыг гаргах боломжтой болжээ.

 
 

Justin Matney-ийн Rigid Industries Geiser-тэй хамтран бүтээсэн RPM Trick Truck-ийн үзүүлэлт


Бүтээгч: Geiser Bros

Кузов: Geiser G4 AWD

Жин: 6,305 wet

Тэнхлэг хоорондын зай: 125″

Тэнхлэгийн өргөн: 94″

Урд тэнхлэгийн бүтэц: Давхар гартай А хэлбэрийн 23″ тэнхлэгийн явалттай, KING 4.0 bypass, 3.0 Internal bypass, 2.5 bump stop, 300 m sway bar, 300m axles, Fortin front drive, custom CV joints

Хойд тэнхлэгийн бүтэц: 4 татуургатай 30″ тэнхлэгийн явалттай, 4.5 KING. Bypass, 3.0 coilover, 2.5 bypass, 300m sway bar, Tubeworks rear end

Хөдөлгүүр: 488 CI Dougans 8 stack 903hp 798 tq

Хурдны хайрцаг: Rancho T400, all billet , Weisman T case

Шатахуун: Pyrotect 94 gallon fuel cell , Aeromotive fuel system

Жолооны систем: HOWE power steering

Обуд/дугуй: KMC Machette forged Beadlock wheel with 39″ bfg kr2

Кузов: All carbon fiber panels

Тоормос: Brembo brake package

Navigation: Lowrance GPS X 2

Цахилгаан утас: Wiring by Mark @Wirefab / programming by James Lin @jlm all motec electronics, DBW , 7 dip switches for traction control

Аюулгүйн систем: Impact safety equipment – seats, belts, nets, bags

Хөргөлтийн систем: Ron Davis radiators and heat exchangers , Fluidyne coolers – XRP hose and fittings

Яндан болон дуу намсгагч: REF custom headers, BORLA mufflers

 

 

Зураг