Дархан-Улаанбаатар чиглэлийн 204.11 км замын бүтээн байгуулалтын ажил таван багц болгон хувааж, хэрэгжүүлж байгаа.
Бүтээн байгуулалтын ажлын явцыг багц тус бүрээр танилцуулбал,
Нийт замын гуравны нэг буюу 70 орчим км зам 3 болон 6 хувийн цементээр бэхжүүлсэн буталсан чулуун сууриар байгаа бөгөөд тэдгээр хэсгээр зорчихдоо юуг анхаарах ёстойг Зам, тээврийн сайд Л.Халтар онцгойлон анхааруулсан юм.
Тэрбээр "3 болон 6 хувийн цементээр бэхжүүлсэн буталсан чулуун сууриар зорчиж байгаа үед тоос босох, чулуу үсрэх эрсдэлтэй. Тиймээс тээврийн хэрэгсэл хоорондын зайг баримталж хөдөлгөөнд оролцоорой. Мөн энэ зам бол 60 км/ц-н хурдтай зорчиход зориулагдсан төлөвлөлттэй гэдгийг хэлмээр байна. Замыг хэсэгчлэн нээгээд тэмдэг, тэмдэглэгээ байршуулах ажил хийгдэж байхад жолооч нар өндөр хурдтай зорчиж, ажил хийх боломжгүй нөхцөл байдал үүсгэж байсныг ажилчид хэлж байсан. Тэгэхээр иргэддээ хатуу хучилттай замд хурдаа тохируулж, чулуун суурьтай хэсэгт хоорондын зайгаа барихыг дахин дахин анхааруулж хэлмээр байна" гэлээ.
Замын бүтцийг зургаар харуулбал:
Гүйцэтгэгч компани нь ажлаа явуулах боломжгүй хэмээн татгалзаад байгаа II, IV багц буюу нийт 90 орчим км замын засвар арчлалтад Замын сангаас 350 сая төгрөгийг зарцуулсан байна. Үргэлжлүүлэн өвлийн арчлалтад 528 сая төгрөгийн арчлалтын ажил хийгдэх тооцоо гарчээ.
Гэрэл зургийг Д.Занданбат /Mpa.mn/