Санхүүгийн үйлчилгээний Мастеркард компани “The Mastercard Love Index 2018” судалгааг дэлхийн 200 орны хэрэглэгчдийнхээ 2015-2017 оны хоёрдугаар сарын 11-14-ний өдрүүдийн хэрэглээнд тулгуурлан гаргажээ. Валентиний баярын өдрүүдээр хүмүүсийн худалдан авалтын төлөвт ямар өөрчлөлт гардгийг энд тодруулсан байна.
Судалгааны зарим тоо баримтаас дурдвал:
Мастеркардын өөр нэг судалгаагаар энэ жилийн Валентиний баярт зарцуулахаар төлөвлөсөн мөнгөөр Ази-Номхон далайн орнуудыг эх газрын Хятадууд тэргүүлж, дунджаар нэг хүн $274 зарцуулахаар болсон байна.
Тэдний араас $245-аар Тайваньчууд, $231-ээр Хонг Конгчууд, $180-аар Сингапурчууд, $145-аар Тайландын иргэд удаалжээ.
Эх сурвалж: Mastercard